דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום מכירות 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 3225 פעמים ]

יש כלל אחד בכל הענפים בשוק. אם אתה לא מוכר אין לך מה לעשות. העולם העסקי, לא משנה איזה סוג עסק, מה גודל, באיזה ענף הוא מתעסק ואיפה, עובד כדי למכור. מי שלא מוכר ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ למשחק. את הכלל הזה אגב לקחו איתם לא מעט ענפים אחרים והכילו אותו גם עליהם, כך שהיום הכלל בחיים הוא אחד, תדע למכור-תצליח.

 

כאשר מגיעים למכירות, יש שני שלבים, יש את השלב המכירתי, זה השלב שבו המוכר יסגור את העסקה באופן סופי, השלב בו המוצר או השירות כבר יעשו את שלהם. אם הגענו לשלב הזה, אז עלינו רק ללחוץ מעט על הגז כדי לוודא שהצד השני לא התחרט, לא ויתר, שלא הגיעו אליו מתחרים עם הצעה טובה יותר, וכך הוא ימצא את עצמו איתנו באותו חדר סוגר עסקה.

 

לפני השלב הזה, יש את שלב קידום מכירות. זה שלב ארוך שמטרתו להכיר את המוצר לקהל ולקונה הפוטנציאלי. השלב הזה הוא ארוך ומתחיל הרבה לפני שאנחנו יוצאים עם המוצר אל הקהל הרחב.

בחלק הראשון של שלב זה, אנחנו עושים עבודת מחקר, מי הקהל שלנו, מה הוא מחפש, מה הוא צריך, כיצד הוא אוהב שמוכרים לו (טלפונית, פנים אל פנים, פגישות קבוצתיות או אישיות וכדומה). בשלב השני אנו בונים את כל מקדמי המכירות שאנו יכולים, מצגת, ניירת, כלים לא ויזואליים, אתר אינטרנט, סרטונים, כל מה שאפשר כדי להציג את המוצר שלנו. כל זה כמובן בהתאם לכמות הקהל אליה אנו מתכוונים אנו למכור ואליה אנו שואפים להגיע. מן הסתם מי שירצה למכור מחשב לא יעשה זאת בכלים מכירתיים דומים למי שרוצה למכור שירות מקצועי מסוים ולהיפך.

 

בשלב השלישי ננסה לבנות תוכניות עתידיות למוצר, כך שנוכל להציג תמונה רחבה ללקוחות. תוכנייות עתידיות יראו שאנו רציניים, שכדי להם להשקיע במוצר או בשירות שלנו, שכדי להם לעבוד איתנו לטווח הארוך והכי חשוב, שאנחנו כאן כדי להישאר. חשוב לא להגזים בשלב זה על מנת שלא ניראה כמי שחולמים חלומות שאין להם סיכוי להתגשם.

 

אחרי שביססנו את כל השלבים האלו בקידום מכירות, נוכל לגשת אל ההצעה כפי שהיא, שוב בהתאם לעלות ובהתאם לשווי המוצר או השירות. חשוב לציין לרוב שלב קידום המכירות הוא השלב שבו נשקיע את מירב כספנו. עד לשלב זה סביר להניח שלא נרוויח דבר. לכן חשוב שתהיה לנו אפשרות כלכלית להחזיק את עצמנו (ואת המוצר) כדי להגיע לשלב זה. בשלב הבא בו נסגור את העסקאות, נתחיל להכניס כסף למערכת ואז נחזיר את ההשקעה שביצירת המוצר וקידומו.

אתר תגובות הוא מדריך עסקים  שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב